Tisdag

Idag har ja varit i Kalix hela dagen. Åkte väl in kring 10-tiden till syrran. Sen klockan 13 for ja till tandis, lämnade Gossen hos syrran å Emelie.
Hon har blivit så stor! Lilltösen! Snart större än Alvin tror ja! :-)


D mesta såg väl bra ut i min mun. Behöver inte göra nåt åt mina små hål. Dom va för små. Tur!
Sen tillbaka till syrran.
Vi åt blodpudding till middag där. Gav Alvin åxå! :-)
Han verkade gilla d till en början!

D e väl ganska mättande. Så till slut började han spotta ut d! :-) Tyvärr fick ja ingen bild på d, men d så väldigt lustigt ut! Haha!

Kom hem vid 18-tiden. Då va både ja å Gossen trötta. Men Alvin busade en hel massa me sin far istället för att sova.
Han älskar verkligen när dom leker me hans mjuka fotboll! Så sött! Skriker av iver! Haha!
Sen kom Hanna förbi en snabbis på en kopp kaffe. Har ju inte sett henne på ett tag nu. Men hon e ju på ranten helaste tiden...

Har precis kollat färdigt filmen PS! I Love You. Gillade verkligen den filmen!!! Den va ju hur bra som helst! Så om ni inte har sett den så tycker ja verkligen att ni ska se den! Superbra! En av mina vänner skulle kalla den "för en riktig Sandra-film"! *ler* Å d va d nog!

Ska snart hoppa i säng. Ja å Alvin ska nog till Rosvik imorn å hälsa på Linda, Celina å Casper. Var ett tag sen man träffade dom. Å dessutom så har ja iinte träffat dom sen dom gifte sej i Las Vegas. Å d e ju ett tag sen!
Men va ska man ge dom i brölopps-present? Förslag?
Ja har ju som inte så mycket tid att fixa d...

Nu ska ja läsa lite bloggar, sen sova!
GONATT Å KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste banne mig ta mig tid o kolla den filmen ;)

2008-09-10 @ 22:48:52
URL: http://sandrarandeblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0