Förlåt

Uch vad dålig jag varit på att skriva dom senaste dagarna.
Men jag har varit förbannad, lessen, besviken och upptagen i huset...
Huset går bra.
Däremot så är jag fortfarande förbannad och lessen.
Allt handlar om min stackars farmor, vill inte gå in mer på det....
Men jag tycket verkligen synd om henne!
Tänker på henne hela tiden!

Idag ska vi iväg till Kalix hela familjen.
Måste köpa mer tapetlim, lister och kakel.
Och så ska vi äta lunch med Desso, Mange och Emelie på Vikingen tror jag att det blir.
Och så blir det en tyr till Grytnäs.
Alvin ska på återbesök.
Han hade ju öroninfektion för några månader sen, och nu ska dom kolla upp det igen så allt är bra.
Han har redan varit en gång, men då var det inte riktigt bra...
Hoppas nu att det är borta allt.

Igår fick vi tapetserat halva hallen.
Och svärfar fixade stommen till köket!!
Det tar sej! Jäääh!
Idag blir det förhoppningsvis att tapetsera resten.
Kanske hinna sätta upp lite köksskåp också...? Vi ser ju.

Idag är det skärtorsdag.
Påsk redan!
Måste plocka in lite ris idag så man får det lite påskigt i alla fall.... :-)

Nu ska jag ta och underhålla min lilla Prins här.
Hoppas ni får en bra dag och en bra påsk!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0