God morgon!

Visst är det väl en härlig morgon?
Det är så skönt att stiga upp när solen skiner så fint!
Värre är det när det fortfarande är mörkt när man vaknar... då är det väldigt jobbigt att stiga upp!
Unge Herren här i huset har vaknat just efter halv 7. Men låg i sängen till 7. :-)

Igår var vi i huset både innan jag började jobbet och sen for vi när jag kom hem från jobbet.
Var väl där till 23.30 nån gång.
Fick upp alla skåp igår.
Men vi är lite oense vad gäller bänkskivan... Den sticker ut ca 2 cm längre än spisen.
Älsklingen tycker att det är fint.
Men jag vill verkligen ta bort så att det inte stycker ut så mycket. Inte hade det gjort nåt om det hade stuckigt ut lite...
Nå, vi ser vad vi kommer fram till.

Alvin ska vara med Morfar och Gammel-Farmor idag.
Dom ska åka iväg till Långstranden.
Så jag och Älsklingen ska till Kalix och köpa kaklet.
NU har jag äntligen bestämt mej! :-)

Okej, mina vänner, vi ses och hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är ett väldans fint namn :D Hoppas ni haft en bra dag!

2009-04-16 @ 22:33:29
URL: http://honeybum.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej hallå! Läser här varje dag o väntar på bilder på både mage och renovering! :) Hoppas du o magen mår bra! kram

2009-04-17 @ 01:04:34
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0