Gomorron på er!

Idag ville Alvin vakna 6.15.
Men jag fick han att ligga i sängen till 7.30.
Nu har vi varit uppe en stund.
Och full fart är det på Gubben hela tiden. Jag kan inte begripa hur han kan orka vara igång så mycket!
Men 100% är det. Fån morgon till kväll.
Märks nu att han blivit frisk...

♥HJÄRTEBARNET♥

Och hur mannen där har börja surra! Jössös!
Från det han slår upp ögonen till det att han somnar!
Han pratar alltså tills han däckar!
-Goli goli goli.
-Kull kull kull.
Ja, nåt sånt låter det som.
Och så alla dom lättare orden.
-Tutte, mamma, pappa, där, klocka, lampa, BIL, traktor, tack tack...
Bil är nog hans favorit ord. Minst 100 gånger per dag säger han PIIL.
Det är verkligen häftigt!

Nu är allt underarbete klart i hallen i huset.
Idag blir det till att slipa väggarna och måla taket.
Sen hoppas jag att vi kan börja lägga in golv och sen in med köket....!
Få se vad Älsklingen säger om det.
Tror iallafall att jag ska gå och väcka han nu, så vi får äta frukost.

Ha en bra dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Spännande...vill se bilder juh ;)

2009-04-03 @ 10:25:16
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Jenny

Vilken sötnos:)

2009-04-03 @ 11:15:57
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: svärmor

Gullungen!

2009-04-03 @ 12:43:30
Postat av: Joni

Går han än?

2009-04-03 @ 14:29:07
Postat av: helena

oj...det var nå jag missat att du var gravid...kul, så då var du redan gravid när jag pladdrade på om att jag skulle vänta, när du var in på buketten?=)...alexander är ju förr den 11sep..får se vilket datum du får...spännande.

2009-04-04 @ 17:38:19
URL: http://www.helenak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0