Lever om!!

Ja, då var det fredag igen då.
Sitter och läser lite bloggar och käkar karra. Mmm! Kvällens räddning! :-)
Älsklingen är som vanligt i huset och donar på.
Han har varit till Luleå idag och köpt innerdörrar och lister till golv och tak...
Han är så duktig min Stora Favorit!
Jag och den Lilla Favoriten har varit till pappa min idag efter jag slutat jobbet och ätit köttsoppa! Mmm!!! TACK!
När vi kom hem så var det dags för vällingen och sen sova.
Tror inte ens det tog 5 minuter innan Gossebarnet somnade!
Han måste har varit riiiiktigt trött! :-)
Var med Stina till huset en sväng när Älsklingen kom hem från Luleå.
Har ju inte sett hur dte ser ut i köket med fläkten på plats.
Tog med kameran för att visa er också, men det var ingen idé att fota.
Det var så stökigt i köket.
Spisen var inte på plats och det var en massa annat tjafs på bänken.
Så bilder får ni någon annan dag!

Idag har det levt om Herrans mycket i magen!

(lånad)
Jössös!
Tror det är en blivande kickboxare där inne. :-)
Så fort jag stannar till och sätter mej i soffan eller lägger mej i sängen så börjas det!
Och det är inte lite.
Nä, Krabaten går TRE hela ronder innan den kanske lugnar sej! :-)
Men då är det ju som det ska!
Har saknat sparkandet i magen!
När jag väntade Alvin så blev jag lika faschinerad varje gång!
Så härligt!
Mera sparkar till alla havande! Haha!
Hörni! Nu har jag gått halva tiden!!
Idag är jag i vecka 20+1...
Har inte tiden gått fort?!
Ja, alltså för er som vetat ett tag att jag varit gravid... :-)

Nu ska jag hoppa i säng och sappa genom kanallistan och sen sova.
Gossen kommer förmodligen att stöka i natt när det är min natt... brukar inte slå fel.
Senaste nätterna har han sovit mycket bra.
Bättre än han gjort på flera månader!
Det känns bra!


Nå, men om vi inte hörs under helgen så ta det lugnt med allt!

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0