nu så

Var till tandis på förmiddagen.
Det var en inflammation eller en infektion (vet aldrig vad som är vad) som spridit sej till halsen.
Fick en spruta som jag skulle skölja under tandköttet med och penecilin som jag ska äta i 10 dagar.
Värken är fortfarande kvar, men jag käkar alvedon...
Han sa att svullnaden snart borde gå över.
Men risken finns att det kommer bli samma sak igen om vi inte drar tanden.
Nå, bara jag slipper värken just nu.
Den kan komma sen när jag har mer med tid... :-)

Idag har det varit jobb när jag kom hem från Kalix.
Haft ganska mycket att göra på jobbet idag. Och med dålig sömn i natt och tandvärk hela dan så var det inte så kul.
Ville mest hem hela tiden.
Tror nog att det är första gången som jag känner mej sådär tråkig och otrevlig på jobbet, men jag försökte förklara för kunderna hur läget ligger till. Och jag tror dom förstår mej! :-)

Alvin har blivit en hejar på att gå och klättra.
Försöker klättra upp på allt och in i allt...

Här har kanklättrat in i en flyttlåta som vi har stående i köket... :-)

Och här har han klättrat i Em´s lära-gå-stol. Fast den inte ens är upphöjd.

Och inte nog med detta.
Han ska upp på stolar. In i skåp. På bordet. Bakom soffan.
Ja, precis över allt han bara kan komma på!
Men sammtidigt så är det lite charmigt! ♥

I tisdags var jag hela dan i Kalix med Alvin.
Vi var hos syrran. Från morgon till eftermiddag.
Var ju på MVC på morgonen och sen väntade vi tills Niklas kom hem från skolan så att han fick sin present.
Sen blev det en massa fika! Mmmm!
Hos barnmorskan gick det bra.
Magen växer som den ska...

Hjärtljuden låg på ca 144. Va hade ni med era barn?
Jag hade samma med Alvin typ.
Så det kanske är som jag trott hela tiden... en kille till... :-)
Nu är sparkana i magen så pass kraftiga att man både kan känna dom på utsidan och se dom.
Just nu ligger den och kickar ordentligt. Syns verkligen under t-shirten! Häftigt!

Nu tror jag att jag måste avrunda detta inlägg.
Måste gå och sminka av mej och ta två alvedon så att jag kanske får sova lite i natt.
Jobb kallar imorn.
Men först måste jag bjuda på en bild på en väldigt charmig tös som inte gör annat än att spela pakas när kameran kommer fram! :-)

 

Det blev visst fler än en...

Okej, mina vänner.
Godnatt!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0