Hemma. Film. Slut semester.

Kom hem från Svärmor i fredags.
Hade det underbart där. Alltid lika trevligt... Men jag måste klaga på värmen!!! UCH!
Kan det inte vara över snart??? Jag är faktiskt lite less nu.
Joni provade gå på styltor hos Päivi.
Måste faktiskt berömma han. Han var riktigt duktig!

Lite ostadigt i början... :-)

Lilleman
fick trädgårdsmöbler av farmor.
Han gillade verkligen att sitta under parasollet. (undra om han fått dte av mamma sin...?)

Han drack några Grandi under semestern...
Sista dagen var vi och badade. Och jag och Alvin var dom enda som doppade sej... J och P hade några dåligt bortförklaringar för att slippa.

Måste säga att det var otrooooligt varmt.
Ja jössös, har nog inte badat på många år när det varit så varmt i vattnet...

Igår var det lördag och då lyxade vi till det med att gå ut och äta på Exotic.
Joni och Jenny kom med.

Oj, gott var det.
Och Alvin verkade också gilla det.
Han åt mer än han brukar göra under en hel vecka... :-)
Friterad kyckling och ris.
För min del blev det som vanligt biff med bambuskott och champinjoner. Lika gott varje gång!
Efter maten så kom Joni och Jenny med till Töre för att se film.
Benjamin Buttons otroliga liv.

Bättre film har jag faktiskt sett... Tyvärr så tyckte jag att handligen och allt dte bra började efter två timmar...
Så den var rätt seg.... annars helt OK. 3/5.

Idag har vi kört hem Luleborna.
Och så blev det en sväng på Storheden och Barnens Hus.
Som vanligt kunde inte Älsklingen låta bli att köpa nya leksaker till Lilleman... Oj oj, han har 1000 leksaker. MINST!

Imorn är semestern slut för Älskade...
Tiden har gått fort.... kanske att det beror på att jag jobbat...? :-)
Och så är det bara drygt 4 veckor kvar till BF... ojoj... ja, tiden går verkligen fort!
För fort.
Börjar känna mej stressad.
Måste ju fixa färdigt Alvins rum innan, och badrummet.
Och packa BB-väskan.
Handla hem blöjor och andra måste-ha-hemma-saker.
Vagn har vi inte hittat än, men det är ju inget som man måste ha på en gång...
Men en säng till Bebisen skulle inte skada. Om vi inte köper en ny till Alvin istället.
Måste diskutera det med min Kära...

Nu ska jag göra lite vettiga grejor här hemma innan det blir sängen.
Trött trött trött....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catja

3/5!!!?!?!?!?!?!????!?! Du är ju inte klok kvinna!!! Den är en KLAR 5:a!

Det är ju en helt fantastisk film! Man sitter ju och reflekterar och tänker på filmen flera timmar efter att den tagit skut til å me! :) Hur den är uppbyggd.. HUR man överhuvudtaget KAN bygga upp en så bra film runt en historia som på nått vis går baklänges.. Jaaaaah.... Tänker drömskt tillbaka till filmen Hehe!

2009-08-10 @ 07:40:17
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hör att du har fullt upp....stressa inte för mycket, då kanske bebben väljer att komma tidigare :P



Det är faktiskt underbart med sol och värme, så det så :) Kram

2009-08-10 @ 08:38:29
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0