hemma igen

Åkte ju in på sjukhus igen efter att jag hade skrivit förra inlägget.
Kring 19-tiden på fredag fick jag komma in igen p.g.a smärtan jag hade. Och värktabletterna hjälpte inte.
Så ytterligare 4 nätter tillbringade jag på lassa.
Dom vet fortfarande inte vad det kan vara.
Kanske att bebisen trycker för mycket på njuren eller urinledaren eller nåt sånt...?
Bättre är jag.
Betydligt.
Men jag är verkligen nervös om nätterna!
Ni vet, så där som dom som drömmer i Freddy Krueger- filmerna...

(lånad bild)
Dom vill inte somna för dom vet vad som kan hända-
Nå, nu drömmer ju inte jag om nåt monster.
Men principen är samma.
Jag vill inte somna för att jag är rädd att smärtan ska komma!
Två gånger på sjukhuset fick jag sånna där extrema smärtanfall att jag inte visste vart jag skulle ta vägen...!

Vi håller nu tummarna va, att jag ska slippa åka in, OCH att jag ska slippa ha ont!

Nu ska jag mysa med min Lilla Trollunge!
Har saknat min familj så otroligt mycket när jag legat inne, trots att dom hälsat på mej.

KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars dej! Om jag kunde, skulle jag ta din smärta...

Hoppas du nu kan slippa där det hemska.

Krya på dej!!!!!

2009-08-19 @ 08:36:50
Postat av: Sara

Håller tummarna

2009-08-19 @ 10:13:25
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas det inte är något allvarligt och att du får må bättre nu.

Kram kram

2009-08-19 @ 10:15:00
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0