Ingen lust alls

har ingen lust med bloggandet alls nu.
är lite nere och så. har värk i ryggen och så tror jag att jag har UVI eller nåt. och det är inte heller så kul.
har varit till vårdcentralen och kollat, men dom hittade inget. men nåt fel är det!
jag tror inte att man ska behöva ha ont när man går på toa...
så... det ena avlöser det andra... *suck*
nu kan lillbebis få komma!

och dessutom så har Gossen gått och blitt förkyld... stackaren!
men han är pigg! otroligt pigg. trotts att han har bökat heeeela natten.....

kanske att jag lägger ut lite bilder ikväll som jag tömt från kameran.

KRAM

Kommentarer
Postat av: S

Låter jobbigt me värk i ryggen :/ Hoppas bejsan kommer ut snart!!



Vi har svart golv både i toaletten o badrummet o jag har då inte märkt av nå att allt syns på det... kanske beror på vilket märke man har eller nå :-)

2009-08-29 @ 08:25:34
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas allt blir bättre snart...är ju inte alls så länge tills h*n beräknar komma ut.

Kramar

2009-08-29 @ 11:16:18
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0