Nu så!!

Äntligen!
Nu är det bara Pekka som ska få undan "sitt". Alltså sånt som jag inte har nån aning om vad jag ska göra med. :-)

Nå syrran, vad tycker du? Hehe!
Nu kan du minsann inte skylla på nåt! :-D

Soffbordet köpte jag igår. Har ingen aning än om vad jag egentligen vill ha i TV-rummet. Men det duger tills vidare.
Men jag tror att jag vill ha vitt.
Så det blir nog att investera i en ny TV-bänk...

Och imorn kanske jag får upp hyllor, lampor och tavlor på väggarna.
Nu är det ju dags för kvällsmys-lyse.
Och så levande ljus! Åh!

Men jag har en sak kvar att göra i TV-rummet.... som jag ska försöka hinna med imorn.

Andra sidan TV-bänken.

Så tänk, fast Stina kom förbi just när jag hade skrivit förra blogginlägget, så hann jag med att rensa det mesta.
Varför har jag inte gjort det tidigare egentligen???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nåmen duktigt:)

2009-08-11 @ 23:39:49
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu var du allt duktig=)

2009-08-12 @ 08:00:51
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0