oron börjar smyga sej på...

känner nu att jag börjar känna mej orolig inför att bli 2-barnsmor.
ingen oro för förlossningen eller nåt sånt... bara att jag kanske inte kommer att fixa det här med att vara mamma åt TVÅ småttingar...
det är skrämmande...
bara 16 dagar kvar till beräknad förlossning.
tiden går för fort nu!
BB-väskan är inte ens packad.
bara en barnsäng än så länge.
kankse imorn att vi far och köper en junior-säng till Alvin. vi får se...
ingen syskonvagn än heller. inte för att det är nåt man måste ha på en gång.
det känns som om jag inte är nog förberädd!

har börjat känna förvärkar också.
spännande, samtidigt som det är skrämmande! det är så snart!
undra hur länge det egentligen är kvar.
jag har ju sagt hela tiden att jag känner på mej att den kommer att komma tidigare än beräknat....
det tror jag fortfarande! :-)

nu börjar lipstick jungel.
ska nån dag visa lite bilder från när vi var i stugan nu i natt.
Pekka fick en öring. STOOOOR öring!

KRAM

Kommentarer
Postat av: therese

så spännande :D du kommer klara tvåbarnsrollen galant! Är allt annars bra? KRAM

2009-08-24 @ 23:39:28
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Catja

Meh duu! Du klarar det galant juh! :) Inga problem... vettu vad jag har börjat nojja för?? Att jag ska dö under förlossningen! Haha! Sjukt! Men jag har kommit på att jäklar om jag dör, då blir Patrik ensam med två barn! Hahahahaaa!! Snacka nojjig.... Fan det känn som att du gått fjorton veckor över tiden nu.... Men snart kommer eran grabb!

2009-08-25 @ 09:32:27
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Tessah

Du kommer klara 2 barns mamma rollen super bra! :) Det är inte alls så jobbigt :P

2009-08-27 @ 16:55:51
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0