God Jul i efterskott...(?)


Då var glada julen slut slut slut...
Så fort det gick... Bara POFF så var den borta.
Nå, det är ganska skönt att det gick fort och smärtfritt. :-)

På morgonen när Lilleman vaknade fick han öppna EN julklapp...
Så klart blev det den största! :-)



Hela morgon och förmiddag åkte han på denna kana!
Jag tror nog att det tillhörde favoriterna. :-)

Besök hos min farmor hann vi också med.
Och när vi kom hem så kom J, S och A förbi.

Julmiddag hemma här.
Pappa, svärfar, farbror Joni, Pekka, jag, Alvin och lilla Lovisa.

Att julmat är gott va?
Mmmm! Favoriten i år var Jennys hemmagjorda rödbetssallad! Tack Jenny och Joni!

Efter maten kom Tomten!

Alvin var så snäll och hjälpte tomten dela ut paket!

Och innan tomten skulle fara så sjöng Alvin hela Björnen sover för han. :-)


Oj, han fick så många julklappar så dom börjar jag inte visa.
Men Alvin och Lovisa tackar ALLA för dom fina julklapparna!



GOD JUL

Kommentarer
Postat av: svärmor

Meh!!!!

Tomten har ju glömt och hämta era julklappar härifrån!!

Bäst att ni kommer o hämtar dom, så slipper jag öppna dom själv ;D

2009-12-25 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0