Melodifestivalen?!


(lånad)
Vad är detta??
Melodifestivalen...?!
Vad har egentligen hänt va???
Idag var det inget som dög till något.
Möjligen programledaren Petra Mede. Hon är väl lite rolig. Men inte alls som Kristian Luuk!!
Och så saknar jag ju min underbara Björn!!
Ja, ni vet! Björn som hade kli och drack glögg!!! Hahahaaaa!

(lånad)
Han är ju bara för bra!
Men det kanske hade blivit för mycket om han hade varit med i år igen...?
Så är det nog. Men jag saknar han i alla fall!
Låtarna som sjöngs ikväll var ju inte heller så mycket att hänga i julgranen.
Kanske att första låten var någorlunda... nja... jag vet inte egentligen....
Men dom senaste åren så har låtarna varit sämre och sämre....
Inte sådana där melodifestivallåtar...
Nåja, tiderna ändras, så gör väl även musiken och melodifestivalen.

Nu ska jag hoppa i säng och se på film.
Vet inte vad det blir...?
Förhoppningsvis så klarar Älsklingen av att vara tyst när han kommer hem i natt. :-)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0