Ointressant

Förlåt att jag inte har skrivit på många många dagar...
Men jag har inte haft så mycket att skriva om.
Fredag, lördag jobbade jag. Söndag gjorde vi absolut ingenting.
Joni sov här mellan lördag och söndag. Pojkarna satt och spelade TV-spel och drack vin på lördag... :-P
Jenny kom hit på söndag. Hon la sej på soffan och jag la mej i sängen med Alvin.
Joni och Pekka for och kollade skorstenen i Huset. Det var visst nåt som var fel och måste fixas innan vi kan flytta in.
Var meningen att vi skulle fara och grilla, men detta projekt med skorstenen tog längre tid än förväntat... *suck*
Vad gjorde vi måndag då??
Hm.........
Tror inte det hände nåt spännande då heller...
JO! Stina och Tindra kom och plockade upp oss och vi for på Hamnkroa och åt.
Kebabtallrik. Ganska gott!
Sen var det bara att vara hemma och inte göra nåt. Plocka lite som vanligt....
Igår var jag först till läkaren.
Alvin var hos Desso.
Sen bjöd hon på lunch, och efter det så bar det av mot Töre där Kicki bjöd på semlor! MmmM!!
Det var nog bland dom godaste semlorna jag någonsin ätit!!!!!! *tack tack*
Var där hela dan, tills det var dags att fara hem och börja med maten så att mina Älsklingar får i sej food.
När Älsklingen kom hem åt vi och pappa kom hit.
Sen bar det av till Huset. (Ja Catja, jag ska visa vilket hus det är när du kommer. Till helgen va?)
Älsklingen skulle måla taket och jag riva tapet.
Men Älsklingen var tvungen att spackla en massa först.... och sen skulle det torka i 3 timmar. Så det kanske blir att måla idag.
Det här med att riva ner tapeter är roligt till en början, men Herre Gud hur jobbigt det kan vara.
Hellst när det är MINST 4 lager tapet.
Men Pekkas pappa kom över med nåt medel som hjälper tapeten att släppa. Så det gick lite lättare... men det är ett j*vla jobb!
Pekka skulle nog fara och köpa en sån där ång-grej som man har när man river tapeter...

Nu ska jag busa med min lilla Prins hät, och sen kanske det blir att fara ut och grilla med Kicki och Dennis.
Kanske packa lite när Gubben sover.

Ha en fin dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också se huset ju... :) Jo, huset vi är intresserade av finns på hemnet. oskarsstigen på grytnäs :)

2009-02-25 @ 22:12:50
URL: http://johannavinsa.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ha ha! Jag vet vilket hus det är nu,det var en fågel som viskade i mitt öra. Hoppas att det kommer bli fint,är ju ett trevligt område,ni kommer nog trivas jätte bra.

2009-02-26 @ 15:14:08
URL: http://nittonhundraattiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0