På bättringsväg *peppar peppar*

Jo, idag är Gossen aningen piggare.
Men fortfarande dålig på att äta. Speciellt vällingen... :-(
Han åt ganska mycket gröt visserligen till lunch. Och eftis efter det...
Sovit knasigt i natt med. Men bättre än nätterna innan.
Han har kunnat sova två timmar i sträck nu i natt utan att böka. Skönt! :-)
Kanske att han får sova i egen säng i natt då?

JO!!! Imorse när vi steg upp så lekte vi lite i TV-rummet.
Alvin jorvade på som vanligt. Stod väldigt mycket själv utan att hålla i sej.
Och helt plötsligt så tar han ett steg för att komma närmare sin bil!!!! Wiiihiiii!!
Okej, det var bara ETT steg, men det betyder ju att det är på G snart!!! :-)

Igår eftermiddag var Desso, Mange och Em förbi och fikade.
Fick jättefina blommer av dom! *tack tack*

Och ÄNTLIGEN fick jag marängsvisch (stavning?)! Åh, det var så gott!
Men det var inte riktig, för att det var inte grädde i. Men gott var det i alla fall!! Mmmm!!

Det är synd att man inte äter det oftare.
Men har man en karl som inte gillar maränger så finns det inte så mycket att göra.

Em fick sitta på en vuxenstol...! :-D
Det såg lite upptjäftigt ut måste jag då säga... hihi!

Våran lilla sjukling orkade inte med så mycket...
Han försökte vara pigg, men det gick bara en stund.
 

Imorn blir det nog att fara till mamma min om Alvin är piggare. *Håller tummarna*
Ska bli kul att träffa henne igen!
Vi skulle ut med skoter nån dag också när vi är där.
Hoppas det finns att köpa hörselkåpor där, annars går det inte...
Nå, nu ska jag ta och umgås med min familj.

Hörs!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0