Rackarns!

Jag skulle inte ha sagt nåt igår om Gossens feber.
Inatt har han haft jättehög. Säkert kring 40.
Men imorse åt han välling iallafall. Inte lika mycket som han brukar, men han åt ju!
Har ringt Grytnäs på morgonen.
Så kl 14 får vi komma och träffa Lallukka.
Hmm... ja, få se om dom kan säga vad det är...?
Hon som jag pratade med imorse i telefon frågade mej om jag trodde det var nåt speciellt.
Men jag svarade nej.
För annars tror jag inte att dom kollar ordentligt.
Hade jag sagt att jag trodde att det var halsen, så hade dom säkert bara kollat halsen och sen gett han penicilin...
Nå, dte är ju läkarens jobb att komma på vad det är.
Inte mitt.


(lånad bild)

Så, det blir inget Levi för min del idag. Kanske att det blir till helgen om mina pojkar blir bättre.
Båda två har haft hög feber i natt så dom har sökt värme från varann. Och jag har försökt hålla isär dom! :-)

Nu ska jag kika runt lite på olika golv.
Det är ju nämligen så att Huset ska vara tomt idag. Jääh!!
Men det ju så att golven måste bytas i hela huset.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men stackars Alvin. VA mycket pencillin den lilla kroppen får äta =( HOppas han få vara frisk sedan och läääänge!



OJ va spännande med hus!!! :D :D, thihi.

2009-02-04 @ 11:22:47
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0