Torsdag

Imorse for jag till pappa just före 8 och lämnade Alvin där.
Själv åkte jag till Kalix. Varför inte Gossen kunde följa var för att det skulle ta så länge för mej.
Vid 11-tiden träffade jag Sofie, Tesse och Helena (och en massa andra) på Kina för att äta lunch.
Det är en tradition när Sofie kommer hem till Kalix. :-)
Gott var det, som alltid.
Biff med bambuskott och champinjoner... MmmM!!!!
När jag kom hem for jag förbi ICA och hämtade lite kartonger. Får se om jag orkar börja packa lite som jag vet att vi inte behöver på några månader...
Jag har i alla fall tagit hand om disken idag!!! *äntligen*
Har blundat för det nu nog länge!!! :-)

Gubben ligger och sover nu och jag ska passa på att kolla lite tapeter.
Har hittat till köket i alla fall, om nu Älsklingen går med på dom. Han har nog inget val.
Måste kolla till Alvins sovrum, vårt sovrum, TV-rummet och hallen.
Det tredje sovrummet får vänta tills senare.
Är nog mycket att göra!
Var igår igen och rev tapeter... Gick lättare. Älsklingen har köpt en sån där ång-grej som ska göra det lättare för tapeten att lossna, plus att vi hade nåt medel som man kan kladda på tapeten så lossnar det lättare...
Men huuuu... nog är det mycket att göra!!!
Men det kommer bli så fint när allt är klart!!! :-)

Catja och Elise skulle komma förbi senare. Dom har ju kommit till byn!
Och imorn så ska jag, Alvin, Dennis och Kicki och bada. Får se om syrran orkar följa med. Sjuklingen!

Nå, tapetkikande var det!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0