Blodpudding och falukorv

Har inte orkat skriva nåt nu  idag, är så himla trött!
Förstår inte varför!
Kanske att det kan bero på att vi inte har varit ute så mycket dom senaste dagarna.
Men det ska bli ändring på det!!!
Så här trött kan man ju inte gå omkring och vara!

Ja, just det ja.
Det var blodpudding och falukorv som rubriken var ja.
Det fick Alvin till lunch igår!! :-)
Och jag tror han gillade det väääädigt mycket!

Först när ja matade han så var det inte lika roligt att äta.... Åt sådär lagom mycket.
Men när han fick skeden i handen och skålen mitt framför sej, blev blodpuddingen helt plötsligt mycket godare!!
  
Han var riktigt duktig på att äta! Två skivor med blodpudding och en skiva korv!! Och så får vi inte glömma lingonsylten! Hihi! :-)


Då fick jag det sagt då.
Nu ska jag kika lite bloggar och sen ska jag hoppa i säng.
Kanske man inte är lika trött imorn. Hoppas på det i alla fall så att man orkar upp i tid!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Catja

Vad beror denna trötthet på måntro....

Jag har mina aningar... :)

Äter man korv till blodpudding?! Detta har inte jag haft nån aning om! Jag trodde att man bara åt blodpuddingen liksom! :) Haha! :)

2009-01-18 @ 08:06:42
URL: http://catjaa.bloggagratis.se
Postat av: svärmor

Alvin verkar ta det där med att äta på riktigaste allvar. Han ser verkligen koncentrerad ut, när han äter...och klok ser han ut, men det är han ju också.

Sötare unge får man leta efter...mission impossible.

2009-01-18 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0