Dåligt, dåligt Danni

Uch. Fy mej.
Har inte bloggat på flera dagar igen... Men jag har liksom inte haft tid... tror jag?
Annars vet jag inte vad jag ska skylla på...?

Har jobbat igår och idag. Och så jobbar jag imorn med.
Sen är jag ledig i flera veckor igen... enligt schemat iaf.

Måste in till Kalix på måndag eller torsdag och snacka med dom på försäkringskassan...
Alvin fyller ju 1 år på onsdag, och då måste man ju börja ta ut minst fem dagar i veckan...
Men jag vet inte hur det är när jag jobbar fredagar mellan 15-19?
Måste jag ta ut nåt? Hur mycket...? Hmmm...
Det är tjorvigt det här!

Och jag måste ju baka Gossens tårta på tisdag... huuu.... Nå, Stina lovade ju att hjälpa till! :-)
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på och köpa till han?
Det känns som om han redan har det han behöver... och mer därtill!
Ja, har ni nåt förslag?

Nu ska jag ta och avsluta här öch gå och se film med Älsklingen... Ikväll blir det VARG med Peter Stormare.
Hoppas den är bra!
Blir kanske svårt att slå Arn.
Har ju glömt att berätta att vi sett tvåan nu också!!!
Åååååhh! Den var lika bra!! Om inte bättre!!!!!
5/5

Just det ja, filmen väntar!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ceit

Hur var Varg? Är den bra? Har tänkt se den men...haha, helt ärligt så var fodralet så fult så jag hyrde den inte! Hihi!

2009-01-04 @ 09:08:06
URL: http://Catjaa.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Mysigt med filmkväll. Var Varg bra??

2009-01-04 @ 09:55:25
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0