God morgon!

Idag har jag fått sovmorgon!!
Min underbara Älskling steg upp med Gossen kring 7, så jag fick sova vidare!!
Det känns som om det är evigheter sen jag fick sova längre än 7... :-)
Men så länge sen är det nog inte.
Hur sover era barn? Är dom morgonpigga?
Alvin har ju varit en sån som sovit hela nätter. Ätit vid 7-tiden och somnat om till 9-10 nångång.
Men dom dagarna är för länge sen förbi!
Så farligt är det inte.
Det är bara det att man måste ju gå och lägga sej i tid.... Vilket jag inte är så bra på....

Sitter nu och äter frukost.
Gissa vad????
Leverpastejmackor med gurka....! :-)
Men det är inte knäckemacka, utan nåt osötat, fiberbröd som inte är så gott.
S man får ta extra mycket leverpastej!

Idag åker jag och Gossen till Kalix som jag nämnt tidigare.
Träffa mammsen!!!!! Vag kul det ska bli!!!

Nu ska jag käka färdigt mina mackor och läsa bloggar, sen ska jag hoppa i duschen.
Behövs verkligen!
Det är nästan så att man kan ställa mitt hår rakt upp!! Hahaha! Då är det dags att duscha!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Amanda brukar vakna allt mellan 7 till 8.30..men oftast vid 8 tiden.. :)



Tur dom inte vaknar vid 5 iaf som vissa barn hihi, d hade kanske varit jobbigt.. men tror endå att d blir tidigare o tidigare ju äldre dom blir ;D

2009-01-22 @ 11:10:20
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 11:13:12
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0