Leverpastej och flanell

Måste ju bara lägga in bilder från imorse då Gubben åt leverpastejrån.
Och så hade han på sej sin nya flanellpyamas som jag tycker är så häftig!!! :-)
Han ser ut som en liten gubbe i den!

 
Sötprinsen!! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har ju glömt berätta om igår morse när Älsklingen skulle upp till jobbet.
Som vanligt så ringer hans klocka 4.40.
Han kollar till mej och Gubben så att inte vi har vaknat.
När han tittar på Gubben så ser han att han sover, men han ligger och ler. Världens bredaste leende!
Nå, Älsklingen ska till att stiga upp från sängen när Gubben bryter ut i skratt! Bokstavligen!
Jag vaknar av att Alvin skrattar hur högt som helst!
Tror att han sov trots att han hade ögonen öppna.
Men det var så himla kul alltså! Helt plötsligt när Älsklingen alltså ska resa sej upp från sängen så slår Alvin upp ögonen och börjar skratta, sen somnar han om!
Lustigt värre!!!

Nå, nu ska jag ta och göra mej leverpastej mackor!! Mmm!
Tyvärr är gurkan slut, men jag tror jag klarar mej.
Älsklingen provad med Jalapeno igår, men det var väl visst ingen höjdare! Haha! KONSTIGT!

Nå, leverpastejmackor var det ja!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: CC

Men gud va söt jamas!!!! :) Jo en liten gubbe ser han ut som! Sötisen, en äkta Törebo med flanell juh! :)

2009-01-19 @ 20:14:01
Postat av: Sara

Vilken söt pyjamas :)

2009-01-19 @ 22:11:59
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0