... magvärk...

Oj oj...
Har stressat mycket på senaste tiden så min mage har inte alls mått bra.
Magsåret har börjat spöka igen... Men igår var jag och fixade medicin.
Ska försöka klara mej så länge som möjligt utan, men det är bra att ha hemma!
Vet ju att jag inte ska stressa och dricka kaffe i dom mängderna jag gör... men det har jag ju inte tänkt på på senaste tiden... så jag får ju skylla mej själv....
Nu efter Alvins kalas så ska jag bara ta det lugnt. Inte göra ett jota alls!
Ja... iofs så är det ju det där med husköp också, men jag ska inte tänka allt för mycket på det heller... Det får komma när det kommer.
Och så måste jag sluta tänka... tänker, tänker, tänker.... huuuu...
Nä, från och med imorgon kväll när kalaset är över så blir det lugna puckar!
Ska inte ens stressa upp mej när jag själv fyller år...
Ska höra med Älsklingen om vi inte kan åka bort. Ta det lungt! Kanske bo på hotell. Äta ute och gå på bio kanske...?
Inte mer.
Måste vänta och se.
Vill intre att det ska bli som det var för några år sen...

Nåja, nog om det.
Nu ska jag iväg till Hanna på en kopp kaffe... eller jag kanske skippar kaffet! :-)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0