va? ingen träningsvärk?

hmm.... var igårkväll med Kicki och simmade.
det var ett tag sen vi var, så vi har tänkt börja nu igen!
men va? ingen träningsvärk??? varför inte? sist fick jag ju det!!
känns lite tråkigt ju! :-(

sitter och målar mina naglar nu med det nya lacket som jag köpte när familjen var till lule.
mörklila.
men det är inte riktigt den färgen jag var ute efter, den är lite för lila.
ville ha lite svartlila eller svartröd... finns det nåt som kallas så? haha... ja, ni förstårnog vad jag menar!
får väl kika nån annanstans.

kl 16 ska jag iväg och jobba.
lite skönt faktiskt när det bara är några få timmar.
man jag har fortfarande inte pratat med försäkringskassan om hur mycket föräldradar jag måste ta ut när jag jobbar så få timmar...
måste ta itu med det.....

nu ska jag måla andra varvet med lack.
sen fixa lite lunch innan mina killar vaknar.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0