God morgon!

Det är glest mellan inläggen nu på senaste tiden.... :-)
Men jag har inte riktigt haft den där blogglusten. 
Och så har jag väl inte haft så mycket vettigt att skriva om. Vi gör samma saker om dagarna.
Jag jobbar. Älskingen är på gården och fixar.

Idag är jag iallafall ledig.
Ska till pappa och hjälpa till med städningen.
Och så tror jag att katterna kommer hem en sväng nu.
Pappa får besök söderifrån och vill inte ha katterna då. Så jag kan ta hem dom en sväng, men sen får dom nog åka tillbaka. :-)

Lilleman han blir vildare och vildare för varje dag. :-)
Och hela tiden kommer han på nåt nytt att säga eller göra...
Och smart är han!
Vet inte om det kommer från mamma eller pappa...? Hihi!

Är han inte en riktig tuffing? :-) Han skulle promt ha på sej solbrillorna innan han skulle gå och sova igår... Haha! 
Svammel!

Nu ropar lilleman på mamma så jag ska gå och se va han vill.
Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: catja

Va cool han är!! :D Å va stor han blivit. Fatta vilken jätte han kommer se ut som när Nisse (Jo jag tror d är en grabb å han kommer heta nisse) kommer!

2009-07-16 @ 09:08:37
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0