Leos Lekland

Idag när jag var på jobbet så kom Kicki, Micke och Dennis förbi.
Vi började prata om vad vi skulle hitta på imorn när jag är ledig.
Hon och Micke hade pratat om att fara på Leos. Ocj ja, jag ville gärna följa med.
Men då började vi prata om vad vi skulle hitta på idag. 
Eftersom jag slutade redan kl 12 så bestämde vi oss för att åka redan idag. :-)
Och jag ångrar verkligen inte det!
Tusan så kul vi hade!! :-D
Jag och Alvin, Kicki och Dennis.
 
Ni ska veta att Alvin var mycket skeptisk till allt från en början. Man fick verkligen visa han att det är ingen fara..
Nånting han verkligen gillade var bollhavet!
Okej, jag ska erkänna. 
Jag och Kicki gillade det lika mycket! :-)
Det var avslappnande att ligga där bland bollarna. 
 
Det var mycket klättrande, duckande, magindragande och lyftande. :-)
Så egentligen kanske man inte ska fara dit själv om man är gravid... Men det gick bra. Lite tungt, men det var det värt!
Det jobbigaste var nog att ta sej upp till Tiger-rutschkanan. :-)
Men inte kunde man låta bli för det!
Jädrans vilken kana alltså! Och hög var den! Fort gick det! Och man hoppade i den! :-)
Här åker Kicki och Dennis.
Här kan man se att det är ganska högt upp... :-)
Tiden gick fort när vi var där!!
Och jobbigt var det!
Så efter ett par timmar for vi hem.
Alvin däckade i bilen.
När vi kom hem till Töre så bjöd Micke och Kicki på grillat! Mmmm! Gottgott! Tack tack!
Det var ruskigt gott!
Och Kicki som är så duktig att hon till och med gör egen grönpeppar-sås. Och nån annan sås/dressing. GOTT!

Tiden går fort när man har roligt, så efter maten var det bara att bege sej hemmåt för bad och välling.
Mannen badade länge när vi kom hem. Tårna och fingrarna blev sådär gammal-skrynkliga... Hihi!

Nu sover Lilleman och jag kollar på Lotta på TV. Finns ju inget att kolla på... så tråkigt när alla serier har semester...

Ska väl hoppa i duschen när jag kollat alla bloggar och allt annat man måste kolla innan man kan stänga ner internet... :-)

Hoppas ni får en bra kväll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0