Nu är dom hemma!

Jepps, dom kom hem på torsdag.
Så när jag kom hem från jobbet så hade jag mina underbara älskade här hemma!
Äntligen! :-)
Igår var det jobb i princip hela dagen. var hemma just innan 18. 
Älsklingen startade grillen och vi for ner på affären och köpte lite guacemole, ketchup och senap. Lite karameller råkade slinka ner i korgen också. :-)
När vi kom hem grillade Älsklingen finsk grillkorv till oss, och nakkisare till Lilleman. Korvälskare som han är! :-)
Till detta åt vi finsk lunchsallad. Mmmm!!! Det var nästan som att vi var hos svärmor.
Men den där bastusmaken från korven fattades... :-)

Just det! 
När jag kom hem från jobbet i torsdags så hade pappa varit och lämnat sofforna!
Wiihiii!!!
Och eftersom Joni och Jenny var här så fick Joni hjälpe Älsklingen att lyfta den på plats.
Den är verkligen stor... :-)
Ska se om jag orkar fixa här hemma idag, eller om jag sparar det till en annan dag.
TV-rummet skulle verkligen behöva göras nu. Börjar bli less på alla kartonger...
Men idag så fyller Emelie 1 år. Så jag, Alvin och pappa ska dit. Älskade jobbar.
Och även min andra systerdotter Julia blir 11 år idag!
GRATTIS TILL BÅDA TVÅ!

Idag ska jag hinna med endel hade jag tänkt.
• Hälsa på Cissi
• Hälsa på Kicki med familj (eller Kicki och Dennis var hit)
• Kalasa i Kalix
• Fixa TV-rummet
• Baka
• Bada Gubben
• Tvätta

Hur mycket tror ni blir gjort? :-)
Nå det ser vi ju ikväll.
Kanske jag orkar höra av mej.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0