Hej på er!

Nu har jag sattit mej ner på rumpan med mitt nya databord som jag fyndade idag när jag och Kicki var på IKEA... Hela 49 kronor kostade det! Rena rama rånet! :-)

Jahaja, hur har vi det då?
Jo, alldelens perfekt!
Trivs som bara den i huset! Känner mej lyckligare på nåt sätt.
Friare! :-)
Fortfarande lite stökigt, men det tar sej.
Ska börja med det sista rummet till veckan tror jag.
Just nu så är det en massa verktyg liggandes där.
Men i slutändan ska det bli kontor/gästrum. DEt blir nog bra när det blir färdigt.
Vi måste få in garderoben där så att den kommer bort från Alvins rum.
Just nu står den där Gossens säng ska stå.
Ska försöka ganska snart att börja vänja han att sova i eget rum.

Har inte gjort så mycket annat än pysslat på i huset, jobbat och varit ute på gården.
Gud, så skönt och härligt det är med egen gård!
Nu är vi ute så fort vädret tillåter!
Men Alvin är ju ute mycket om dagarna iallafall. På dagis.
Allt går bra där också. Än så länge har vi inte haft problem med att lämna han. Snarare med att hämta han. :-)
Det är inte alltid han har vela komma med hem!
Gounge!

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder idag på hur det nu ser ut hos oss, men jag orkar inte nu.
MÅSTE kolla alla bloggar som jag inte hunnit med på två veckor.
Så imorn ska jag väl kunna ta er på en rundtur här i huset! :-)

Men jag kan bjuda på en bild på
VÄRLDENS VACKRASTE KILLE!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja va HÄRLIGT med en egen gård! " grön av avundsjuka" .Hoppas ni bjuder på kaffe för snart kommer vi och inspekterar huset! :D Kan tänka ni mår riktigt gott i ett EGET HUS!!!

2009-06-11 @ 23:41:54
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: svärmor

Vilken storaste sötaste kille!!

2009-06-12 @ 05:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0