trött som jag vet inte vad...

Uch, vad jag är trött.
Och ändå var jag i säng just efter kl 22 igår. Höll till och med på att somna på soffan när jag låg och kollade film.
Bara jag inte har blivit sådär trött igen som jag var i början av graviditeten...
:-(
Det går ju inte nu när jag ska jobba så pass mycket...
*suck*
Och idag har inte Alvin tagit sovmorgon... Nope. Före sex vaknade han.
Men jag fick han att ligga i sängen till 6.40 ungefär.
Men nu när han är förkyld så sover han ganska dåligt, så vi ska nog gå och lägga oss och vila snart igen...
Sen ska vi nog ut och cykla.
Vi var två svängar ner på ICA igår. Efter varann. När jag kom hem efter första svängen, så kom jag på att jag hade glömt Älsklingens snus.
Så... lämnade av varorna och sen cyklade jag och Lilleman ner igen. Men det var ganska skönt ute så det var mest härligt...!

Nu mina vänner så ska vi nog hoppas i säng och mysa lite.
Sen har jag endel att göra här hemma.
• Tvätta
• Tömma diskmaskinen
• Byta sängkläder
• Fixa skrotrummet. (MÅSTE)

Okej!
Hörs!
KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Skickade idag ett litet brev till min lille brevvän =)

2009-06-16 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0