Dagen är över

Gossen har gått och lagt sej för länge sen.
Alldelens slut var han. Somnade på stört! :-) Sötungen!

Idag har vi väl inte gjort så pass mycket.
På förmiddagen har vi gått i pyamas tills Alvin vaknade efter förmiddagsvilan.
Klädde på oss och sen for vi ut och åkte bil.

När vi kom hem igen så var maten klar.
Korvsoppa! Mmm!
Och vet ni vad? Det var rödbetor i. Och gott var det! Fast det kanske inte låter så gott!
Efter maten gick mina killar och vila igen.
Var tvungen att väcka dom efter ca en och en halv timma så att Gossen skulle få äta middag.
För hans del blev det kalops, men det gillar han skarpt!
Vi fickade ostkaka med grädde och sylt.
Alvin fick bara grädde och sylt till eftis. Men det gillade han!

- En till mej...

- En till dej...
Inte är man då snål inte.
Gossen har nog fått en ny bästis. Dom hänger jämt! :-)

Efter fikat var det lek som gällde.
Och jag måste faktiskt säga att vårna lill Gossen har ett fantastiskt minne!
När man frågar han var olika grejor är på en sida, så pekar han på rätt bild...
FAst det är hur många som helst att välja mellan.

- Var är bilen? Blomman? Klockan? Lampan? Raket? .......

Duktiga killen!! ♥

Och dessutom så har han gått lite till idag... men man måste muta han... hihi!
Men han är såååå duktig så! :-)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag överlåta datamaskinen till min Älskling så att han får spela lite fotboll....

KRAM

Kommentarer
Postat av: therese

aa, de måste vi :) hur går de med huset? :D jodå, jag har gått å blivi det, och de känns bra faktiskt :) KRAM

2009-03-13 @ 08:55:15
URL: http://thereseomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0