Fortfarande sjuka här

Jepp, både jag och Alvin är fortfarande snoriga... För mej är det inte ens bättre, men jag tycker nog att Gossen är aningen bättre...
Inte feber idag eller i går så vi får hoppas att det är på bättringsväg! *håller tummarna*

Igår gjorde vi absolut ingenting!
Jag och Gossen låg i sängen i stort sett hela förmiddagen... han sov tre gånger på förmiddagen!! Jössös!
Men på eftermiddagen var han bättre.
Blev bjudna på middag hos pappa när Älsklingen kom hem från jobbet.
Älgkött och potatis med grönpepparsås! Åh så gott det var!! Mmm!!!
Efter maten drog Älsklingen till huset och jag och Gubben for hem.
Alvins rum blev klart igår! Yes!
Så nu ska vi börja med köket. Eller vi har ju redan börjat, men nu kan vi koncentrera oss på BARA köket.
Älsklingen är där nu och målar taket ett sista varv.
Imorn blir det tapetsering av köket.... Åh! Känns bra nu!
Nu är vi på G! :-)

Tänkte visa en bild på mej...

För er som inte vet så är jag gravid igen!!! *wiiihiii*
Idag är jag i vecka 16+3... jepp, tiden går fort!
Magen den växer och mår... :-)
Så idag när vi har varit i Luleå så har jag köpt mej nya mammakläder...
Behövde verkligen det!
Har bara tråkiga bruna och gråa kläder från när jag var gravid med Alvin.
Så idag blev det två överdelar i turkos. En blusaktig och en långärmad-tröja. Fina!
Och så blev det ett par svarta vanliga byxor.

Blev även en massa kläder till LillGossen.
  
Blev strumpor, två par byxor, två t-shirtar, fyra långärmade (två visas inte på bild).
Alvin avgudar ju Bamse! Eller "Bamme" som han säger... Sötunge! ♥

Nu ligger Lilleman och sover och Älsklingen kommer nog snart.
Ska kolla lite TV och sen tror jag att det blir en dusch för min del.
Hoppas ni haft en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Piia

Nej men vad roligt!! Gratulerar så himla mycket!! =D kraam

2009-03-24 @ 20:46:50
URL: http://piiano.blogg.se/
Postat av: frida

nej, men gud vad roligt :D grattis! ska ni kika om de är en flicka eller en pojke? :)

2009-03-25 @ 22:37:20
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, men Grattis Danni !! Va roligt =) Fast måste erkänna att ja misstänkte d när du skrev här för ngt tag sen om tröjarna ni fått på jobbet lr va d nu var ;P

2009-03-26 @ 19:55:38
Postat av: Tessah

OJJ va magen växer!!!!

har väct massa sen vi sågs sist ju =)

KUL! :)



KRAM!

2009-03-27 @ 08:25:27
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: frida

åh jag kommer ihåg på mammaträffarna före jul att du sa att du sååå gärna ville ha en liten till, du måste ju typ ha blivit gravid typ då ju! ;P

2009-03-27 @ 13:28:00
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0