God middagens!

Oj oj!
Vart har dagen tagit vägen???
Visserligen blev jag i Kalix längre än väntat, men det gick bra.
Nu förstår jag lite mer om pensionssparande. Plus att vi gick igenom lite om hur man kan betala av på huset...
Så lite klokare blev jag på banken. :-)
Gubben var hos Stina när jag var i Kalix och Älsklingen var i huset.
Hos Stina hade det varit ganska mycket gnäll... Gossen var inte alls nöjd där.
Men det kan ha berott på att han var trött. Han hade somnat på soffan hos Stina utan tutte. Det händer inte mer än i bilen, att han somnar utan tutte.
Så Gossen var nog trött.
Han hade precis vaknat när jag och Älsklingen kom till Stina.
Men då var han då lugn. Satt och mös i soffan i Stinas famn.
Så så illa har han nog inte haft det.
Det var nog nyttigt för honom... :-)

När vi kom hem så åkte Älsklingen på jobbet, och jag och Alvin gick och la oss igen...
Jag hade så ont i huvudet och Gossen såg fortfarande trött ut.
Och det stämde nog.... Vi sov i 2 timmar!!!! *skönt*

Vaknade efter 15-tiden och då var det dags för middag.
Sen bar det av till min farmor.
Där även morfar var.
Var där till just innan 18.
Efter det har vi inte gjort så mycket. Alvin har lekt med ALLA sina bilar.
Förstår inte att han hinner dra fram så mycket på så kort tid!!!
Sen har vi sett lite på TV innan det var dags för välling.


*vink vink*
Och nu sover Lilleman.

Snart börjar Arga Snickarn... sista avsnittet... *snyft*

Jag gillar verkligen det programmet!!!
Men men, dte börjar säkert nåt annat bra.... Kanske Ugly Betty.

Ska plocka undan allt nu innan det börjar.
Ha en bra kväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0