Goooo Morrrrrron!

Gossen har vaknat kl 6 idag så få se om han orkar var på Sjung Och Lek hela tiden...
Ska klä på oss nu och gå ut och gå först en sväng, nu när det är så fint väder...

Men jag måste berätta vad som hände igår när jag skulle göra välling till Gossen.
Jag stod vid diskbänken och Alvin stod brevid mej och lekte med sin bil Maxi. Normalstor.
Och så råkar han tappa den....
...på min tå.....
........på nagelbandet!!!!!!
Jag skrek rakt ut! Det gjorde så förbenat ont!!!
Och hur det blödde!! Jössös!
Och ont!
Det gör fortfarande ont......
Men alltså hur stor är sannorlikheten att man tappar nåt medelstort på ett litet nagelband...??
Ja, med min otur så.... :-)

Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Tessah

Hej ska du på öppethuset i morrn på fridagiset (silverfisken) i töre?



Jag och barnen kommer dit ...är mellan 14-17. :P

kom vetja!!! :P

2009-03-19 @ 08:18:08
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0