Hahahaaa

Sitter och kollar Wipeout!
Jössös vad jag får skratta! :-D
Och ändå är jag ensam.
Jag har alltid sagt att jag skulle aldrig kunna sitta och kolla på TV ensam och skratta.
Tycker det är pinsamt... men nu kunde jag verkligen inte låta bli.
Tusan vad dom flyger!! HAHAHA!

Idag har det varit dop i Råneå.
Jennies och Wictors lilla pojke Robin.
Det var så kul också att träffa sånna som man inte har träffat på ett bra tag!
Trevligt trevligt!

 Stolta föräldrar!
 Och en väldigt stolt morfar

Efter dopet for vi hem och käkade middag.
Rester från igår när Desso och Mange var hit på middag.
Kyckling och ris. Väääääldigt gott!
Försökte få Gossen i säng med tanke på att han bara sov ca 45 min i bilen på väg från dopet till fikat.
Men inte.
Han ville inte alls sova.
Sååå... vi klädde på oss och for till huset med Älsklingen och Morfar.
Där blev vi en stund, och sen for vi hem och badade.
Välling efter badet och sen somnade Gossen som en stock!
Han har ännu inte vaknat en gång... så han var nog vääääldigt trött! :-)

Älsklingen kommer nog snart från huset.
Dom har fått upp väggen! Jääh!
Imorn far vi och väljer tapeter. Hoppas dom finns inne. Att det inte är beställningsvara.

Nå, nu ska jag snart sminka av mej och sen blir det sängen.
Är faktiskt lite småtrött redan...


Våran Älskade Gosse idag. ♥
(Kolla in skona!)

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

oj. så stilig liten kille! :D

2009-03-08 @ 22:51:57
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken snygging som gick på dop ;)



Kul att ni börjat fixa med huset...kan man inte få se lite bilder nyfiken

Kram

2009-03-09 @ 07:30:36
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: svärmor

SNYGGASTE!!

2009-03-09 @ 09:42:07
Postat av: Hannah

Fiii tuutiken vikken sötis!! haha...han blir nog modell...ja menar..kolla in hur han står!! Haha;) Söt söt söööt<3

2009-03-09 @ 12:33:22
Postat av: angelika

haha jag såg också wipe out.. och ja jag och jeppe hade skit skoj... fick du många bra bilder från dopet kan du ju om du ids nån dag maila nån ... kjam på er !

2009-03-09 @ 22:09:04
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Tessah

Men sååå söt han är :)

läckra skor :P

2009-03-10 @ 17:50:35
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0