Ja det ska ju alltid snackas!

Haha!
Idag fick jag höra något väldigt lustigt...
Nämligen att det är inte jag och Pekka som betalar huset vi ska köpa....
Nope, inte det.....
.... det sägs att det är min pappa.... haha.....
Jepp, farsgubben är det som ska köpa huset åt oss......
Tror ni det???
Jaaaa.... men det är ju Töre vi bor i. Vad mer kan man begära...? Hihi!
Attans att jag inte visste det!
Då hade jag ju valt nåt finare och defenitivt ett dyrare och mindre-göra hus!
Rackarns! ;-)

Ja, ni får tro vad ni vill....

KRAM igen


Kommentarer
Postat av: Stina

vilken snäll pappa du har!!!

Vad mycke ni har hunnit göra!! Ser helt annorlunda ut fast jag ändå har varit i huset nyss:)

2009-03-16 @ 07:59:18
Postat av: Catja

Hörrö ljug inte! Du är ju kusin med Daniel Westlign, kronprinsessan Viktorias kille. Ni har ju bakat in huskostnaden med renovering i bröllopsbudgeten och nu kommer skattebetalarna betala det. Visst är det så!?! :) Oj va bra ni jobbar på! Kram kram

2009-03-16 @ 08:08:12
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: svärmor

VA??!!! Var det inte JAG som skulle betala huset för er??? :/ Alla kan väl inte ha hört fel...hmmm...

...farmor, morfar,farmor morfar.... Nå väl, jag kanske hittar nåt annat hål att stoppa mina pengar i, suck.=)

2009-03-16 @ 08:09:49
Postat av: svärmor

Mej kan ni lura vart ni vill...ser du...senil är jag också. Tur att man jobbar bakom låsta dörrar!! Hihiiiiii.

2009-03-16 @ 08:12:05
Postat av: Sofie

Haha... ja där ser man. Måste ju faktiskt hålla med dig...då skulle du ha valt en riktig lyxvilla s

2009-03-16 @ 08:45:05
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

skratt



ha ni inte lärt er att det snackas all dynga då man bor i en by. :P

Folk har så lite göra och prata om :)



He går undan i huset ser jag :P



tjipp!

2009-03-16 @ 08:48:09
Postat av: Bästa Kusin Johanna

Och det är våra stormrika föräldrar som betalar vårt hus, haha! Nej hördudu, jag tycker att det är bäst när man åstadkommer och jobbar för något själv, inte bara får och får.Det känns mer värdefullt att ha fixat själv. Det är skillnad på idag och när vi var små och bortskämda, haha.

Duktiga ni är som renoverar och står i. Vi kommer inte att göra något i huset förrän i höst när vi kan ta mer lån. Och så kul med före-/efterbilder. Kram från Kalix

2009-03-16 @ 10:29:28
URL: http://johannavinsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dessutom ska man inte bry sig vad folk snackar. Det är för att de har det så pissigt själva eller lite att göra och måste ha nån att snacka om. Jag har fått erfara det så sent som i vinter, vilket har förändrat mina relationer till vissa människor, såna jag trodde var mina vänner dessutom.Ja, du vet ju kanske vad jag pratar om. Bry dig om vad dina älskade och nära och kära tycker istället, för till syvende och sist är det deras åsikter som räknas, eller hur?! KRAM

2009-03-16 @ 10:33:09
URL: http://johannavinsa.blogg.se/
Postat av: angelika

haha ,,, ja det varkar som om det är samma skit snack som det är här i Råneå... vi hörde presis att micke har en annan fru, och så ska dom visst köpa hus också.. men då får jag ju detta för mig själv haha.. mycket ska man höra innan öronen trillar av !!!! -och nää han har ingen annan fru,,, haha

2009-03-17 @ 20:03:59
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: frida

haha jaaa.. sådär är det ju alltid i byar! bara att inte bry sig :) ni vet ju sanningen själv. på tal om det, nu börjar strax sanningens ögonblick ;) hoppas att allt är bra med er. kram

2009-03-22 @ 20:47:16
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0