Måndag morgon

Sitter här i soffan och kikar på The Voice och Alvin leker med alla sina bilar. Hihi!
När Älsklingen vaknar så åker vi mot Luleå för att köpa bl.a spånskivor och en massa annat till huset.
Måste köpa vit målarfärg så att jag kan börja måla allt som jag ska ha vitt.

Har sovit väldigt bra i natt måste jag säga.
Gubben vaknade en gång där vid 4-5-tiden, men somnade om utan att jag behövde göra nåt.
Men sen vaknade han vid 6.15 och ville inte lägga sej ner nå mer.
Tog över han till våran säng där han vilade till just innan 7 och då åt han välling.
Sen hoppade han i sin egen säng och lekte lite och kollade på TV och jag vilade ögonen.
Men klockan 8 steg vi upp.
Då åt jag frulle och mös med Gubben.

Nu är Gubben och bankar på sovrumsdörren och försöker väcka Älsklingen.
Nu har han vaknat.
Måste kila!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0