Nytt kök...

På morgonen när vi vaknade klädde vi på oss och for iväg till Stina och Tindra.
Älsklingen har ju jobbat natt så vi drog iväg så att han skulle få sova ostört.
Nog för att han är ganska svårväkt när han har jobbat natt, men Gossen har ganska mycket leksaker som låter vääääldigt illa. Och det är ju dom som är roligast att leka med! Hihi!
Hos Stina blev vi hela förmiddagen.
Hon bjöd på lunch också. *tack tack*
Gjorde inte så mycket vettigt annars.
Passade så att Alvin inte skulle riva ut hela deras hem!
:-)
For hem efter  nån gång.
Trodde att Gossen skulle somna då, men inte.... han var hur pigg som helst så han fortsatte att busa här hemma.
Men vid 13-tiden däckade han och sov till halv fyra tiden nån gång! *jössös*

Pappa och Älsklingen har varit i huset och måttat lite.
Måste ju börja hända lite saker nu.
Det är ju faktist bara 2 månader kvar i lägenheten!!! *känner stress redan*
Sen har jag och Pekka suttit och planerat  köket.
Vi var ganska överens!
:-)
Blev riktigt fint faktist.
Så nu är det bara lite finlir och sen bär det av till IKEA!!! *längtar*
Men jag måste hitta ett kakel som jag vill ha... ser det framför mej... hoppas jag hittar det!

Gossen ligger och sover sen över två timmar tillbaka.
Älsklingen har farit på jobbet.
Och jag snokar runt på bloggar... (mitt viktigaste kvällsnöje)
Ska väl själv snart krypa till kojs...
Imorn är det ju mammaträff så då gäller det att vara pigg och glad!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I lördags var jag och Alvin på kalas hos Sofie.
Hon fyllde ju 25. GRATTIS!
Jäsiken vad gott fika det bjöds på!!! Mmmm!!
Drömmarna.... chokladtårtan.... Mjam mjam!!
Catja och Elise, Tesse, Nathanael och Dante var också där.
Kul att vi alla kunde träffas samtidigt! ÄNTLIGEN!
:-)

Dante och Alvin möblerar...

SötSessan!

Nathanael var fotograf... :-)

Nuså har ni fått lite uppdatering.
Ska hoppa i säng nu och kika lite TV. Snart sova!

Gonatt med er!

KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

haha, ja, så gjorde freya också, sen om man skulle ta ut henne från torkskåpet blev hon typ sur.. haha, fattar inte hur kul de kan va :)

2009-03-02 @ 22:05:15
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0