Dålig update

Idag har jag suttit från 10-14 i Kalix på vårdcentralen, röntgen och gyn.
Har ju sån fruktansvärd ryggvärk som kommer och går. Och inatt fick det vara nog. Då var det så hemskt att jag vaknade vid 1-tiden och gick upp och tog mej två alvedon.
Sen somnade jag sittandes i soffan efter 1 timma kanske.
Det hela började kvällen/natten mot igår.
Det är nästan som kramper. Läkaren jämförde det med njurstensanfall. Han trodde första att det var det också, men på röntgen visade det sej att det är nåt organ (kommer inte ihåg vilket) som ligger i kläm nu när livmodern växer.
Det kommer att gå över av sej själv så småningom, men det gör så förbannat ont när dom där kramperna kommer.
Men, men, det är bara att gilla läget.
Läkaren sa att han kunde skriva ut morfintabletter om det inte blir bättre, men jag tackade nej. Trots att han sa att det var oskadligt för barnet.
Men jag tycker inte att jag behöver äta det. Varken för min skull, eller för Vildingen i magen.
Jag nöjer mej med alvedon.
Varför han skickade mej på gyn var för att han tyckte att jag skulle kolla upp mina sammandragningar som jag haft sen vecka 12. Men eftersom jag hade det med Alvin också från vecka 16 så tycker jag inte att det är så märkvärdigt...
Och CTG:n visade att allt var bra med Vildingen... Det var skönt att veta att h*n inte mådde dåligt av min ryggvärk...!

Nu ska jag kolla TV och sen sova.
Är väldigt trött ska jag säga er!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att det inte var nåt allvarligare men det är ju bra att dom är så noga med att kolla upp :)

2009-05-22 @ 10:23:40
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0