Fredag. Ledig 9 dagar...

Yes!
Kom på idag att jag är ju ledig lördag till tisdag. Men då kom jag också på den briljanta iden att jag kunde ta semester på onsdag eftersom jag är ledig torsdag. Då hade jag med andra ord varit ledig från lördag till torsdag. Och när det var fixad så var det en arbetskompis som ville byta helg också med mej!
 Wihiii!
Så jag blir alltså ledig lördag till måndag nästa vecka!!
Så skönt det känns! Helst nu när det är full rulle här hemma. Packa, städa, köra grejor och allt annat som dyker upp eftersom... Som till exempel imorn ska jag hinna skiva några kilo kött på ICA, träffa Catja igen innan hon far hem, och sen till Kalix eftersom syster firar sin 30... öh... menar 20 årsdag! :-P


Älsklingen
är i huset nu och tapetserar TV-rummet.
Mamma kommer imorn och ska hjälpa mej med fönstrena.
Alvin ligger och sover.

Jag ska gå och sminka av mej... orkar inte med så mycket annat idag.
Fortfarande mätt från mjukglassen jag och Catja var och köpte på Shell... plus att Älskingen har gjort hemmapytt idag... Mmmm!
Så mina vänner, om vi inte hörs under helgen, så förmodligen till veckan!

Trevlig helg!
KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Lillgossen där, som lullar så sött. "SAKNAR*

2009-05-22 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0