Hej hej!

Se! Jag skriver och det är lördag! :-)
Men jag sitter här vid datorn i lugn och ro, medans mina killar sover.
Vet inte när det hände senast att jag satt själv i köket vid datorn och bara var...
Annars när Gubben brukar sova så brukar jag försöka fixa så mycket som möjligt här hemma... men nu kände jag att jag bara skulle ta det lugnt!
Har ju faktiskt hunnit med att vara ner på ICA och skiva köttet som jag ska ta med mej till Kalix.

Mamma kommer vid 12-tiden hit, tror inte det blir nå fönsterputsning idag. Känns som om tiden inte räcker till för det.
Det får bli imorn istället.
Men igår så hann Älsklingen och svärfar att tapetsera 3/4 av TV-rummet! Jiiii! *glad glad glad*
Månne när golvet läggs in???
Sen är det bara att flytta in! *längtar*
Nu känns det som om bi har hållt på renoveringen väldigt länge!
Men det är faktiskt bara ca 4 månader. Så vi har hunnit mycket på kort tid!

Vad ska jag nu hitta på då tycker ni?
Tänkte att jag skulle fara och visa huset till Catja, men hon ville fara efter lunch... så.... inget att göra...
Kanske att jag ringer Helen och hör om hon har kaffe...? :-)
Men klockan kanske är lite tidigt...?
Nå, jag tar den risken.
Nu börjar solen också titta fram, så det skulle vara perfekt att sitta ute där!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0