Fingerfärgs-målning

Idag efter dagis, bus och middag tog vi fram fingerfärgen...
Den har legat på hyllan ett tag och väntat på att få bli använd. :-)








Gumman låg på bordet nöjd och kollade på.

Älskade små änglar!♥


Vill ni veta en hemlis?
Gissa när jag gick och la mej igår???
Kl 17.00! Ja, okej, jag vaknade vid 18.30 när Älsklingen kom in och skulle lägga ungarna.
Var vaken till 21.40 kanske. 
Sen somnade jag om.
Så då kan ni ju gissa om jag var utvilad imorse när jag vaknade kl7? Hihi!

Nä, det var allt från mej idag.

KRAM 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojj va fint Alvin målat! :-) och så stor lilltjejen ser ut att ha blivit.. dom växer såå fort ju, hihi

2009-11-04 @ 09:02:40
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: theresa

vill du veta en hemlis, jag har oxå lagt mig vid 17 efter att ha stigit upp 15 och är åndå inte utvilad:-(

2009-11-04 @ 10:43:35
Postat av: svärmor

Söta!! <3 Käraste!! <3

Ryms Lovisa i storlek 68 än???? =)

2009-11-04 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0