Kanske att...

... egentligen ska jag inte säga nåt... men jag tror Lilleman är på bättringsväg... hoppas det i alla fall.
Han är inte alls lika varm idag som igår. Och idag har han varit vaken mestadels.
Han är bara för sött vårat lilla gossebarn... :-)
Igår kväll när han vaknade, efter att ha fått supp och sovit i 3 timmar, så var han pigg och glad.
Och HUNGRIG...
Han ville inte ha välling. Han ville ha korv. Mera korv hela tiden! Gullungen!
Tror han hade kunnat äta upp en hel korvring!
Och så drack han väldigt bra. Skönt!

Men då vid 4-tiden så vaknade han och var jättetörstig. Först drack han en massa vatten, och sen ville han ha saft också. Han drack och drack!
Tyvärr... så kräktes han efter det.
Han blev ganska rädd då, så han blev jättelessen... :-(
När han lugnde ner sej så gick han och Älsklingen och la sej på soffan och kollad TV. Och somnade ganska snabbt.

Men han verkar piggare.
Inte alls lika varm som igår. Och på eftermiddagen när pappa och svärfar kom hit och åt, då var han verkligen inte pigg alls... :-(
Han hade 39,5 igår efter att han fått supp. Så han var nog ganska var innan han fick den!

Nå, som sagt. Han är bättre nu!
Nu ligger han och Älsklingen och sover. Hoppas han sover bättre idag än igår.


Gumman ligger här på soffan brevid mej.

Jag lyssnar på Idol.

Nu ska jag surfa vidare.
Fortsatt trevlig söndag.

KRAM

Kommentarer
Postat av: fajmoj

Käraste, sötaste småttingar <3!

2009-11-22 @ 12:38:48
Postat av: Jenny

Kanske en jävligt dumfråga i dessa tider- men har ni kvar någonting av eran tapet som ni har tapetserat i v-rum som ja kanske kunde få köpa? å hur mycket är det om ni har något till salu?:)

2009-11-24 @ 11:18:55
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Theresa

Stackars liten:-( Det ÄR det värsta som finns - när småbarnen är sjuka (eller det nästvärsta så klart) Är det svininfluensan? Det låter nästan som det... Fick själv fara hem idag eftersom jag har lite feber, men för mig beror det på lastbilseländet som duschade mig igår när jag stod och väntade på bussen. Var helt genomblöt och det tog en halv dag att torka. Frös som en tok och på kvällen kom febern som ett brev på posten:-(



Hur gör du fiskpinnar själv? Jag gillar inte köpes och hade velat göra det nån gång...



Krya på er i alla fall... Kramisar

2009-11-24 @ 12:24:18
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0