Nu är det min tur

Idag har jag inte alls varit så pigg.
Värk i hela kroppen... trött... ont i halsen.
Det började igår...
Ändå var jag och barnen med Älsklingen till både Kalix och Luleå.
Men jag var alldeles slut när vi kom hem.
Så efter maten tog jag mej två alvedon och la mej på soffan. Under filten. Eld i kaminen. Slumrade till några minuter.
Nu är jag betydligt bättre.
I skrivande stund känns det inte ens att jag varit dålig. *peppar peppar*

Igår så hade jag så mycket att berätta för er, men nu kommer jag inte ihåg alls vad det var.
Måste vara min hormoner som spelar spratt igen.
Herre Gud vad virrig jag har blivit sen jag fick Lovisa.
Fråga alla som träffar mej! Ja jössös!

Imorn ska jag och barnen till Kalix och julbaka! Jiihii!
Och så ska jag på efterkontroll.
Egentligen känns det onödigt, men men... och dessutom har jag och syrran kommit fram till att man blir lättare gravid om man inte far på den... Hahahahahaa!

Okej, nu tillbaka till TV:n.
Barnen sover, och Älsklingen fixar läckan på taket.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Öhhhh...hmm...mjaaa. kanske typ 10 meter?Svårt att säga-garderoben är ganska djup.... ska klä in garderoben som jag har i hallen. Har inte målat den invändigt så tror att den tapeten skulle passa bra till den garderoben= ett litet julprojekt under jullovet :).

2009-11-25 @ 07:25:14
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0