Vah?!

Gissa vad LillTösen har gjort?
Hon har sovit heeela natten!
Från klockan 22.30 till 06.45.
Hur? Var? Va?
Men... då har Lilleman istället vaknat vid 4-tiden och var jättelessen...
Ville inte ha tutten och blev helt hysterisk när man skulle lyfta upp honom.
Stackaren!
Han måste ju ha drömt nå väldigt hemskt... :-(

Vet inte vad som står på schemat idag?
Tror vi ska fara och hämta julgranar sen när Lilleman sovit.
Och så tror jag att syrran, Mange och storbebisen skulle komma förbi här på väg hem från BB!
Pappa och svärfar kommer på middag idag.
Pappa har fixat köttet, så jag ska göra potatis och morötter i ugn. Mmmmm!

Okej, nu tror jag att jag ska försöka vila mina ögonlock.
Lovisa sover och mina killar ligger i soffan och läser nån fiskbok.

KRAM

Ps! Tack farmor för Bärgar´n och klänningen! Jättefin!

Kommentarer
Postat av: fajmoj

Det var på tiden, att paketet kom! Säkert har det åkt runt jorden innan det landade i eran brevlåda :/

2009-11-13 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0