Dåligt samvete

Idag har jag bara varit inne med barnen.
Ingenting ute... :-(
Stackars barn...!
Imorn måste vi ut!

Har nästan fixat klart med Buffe-recepten, men då tog limmet slut, så har inte kunnat klistra in i boken.
Måste på bokan imorn och köpa mer.

Sitter och kollar Gossip Girl nu.
Nyss var det One Tree Hill.
Söndag är äntligen en bra dag!!

Ska gå och duscha efter Gossip, sen sängen.
Har inte sovit idag, så jag är lite trött ska jag meddela.

Jo, just det, Alvin somnade själv i sin säng idag när han skulle sova på förmiddagen!
Wihi!
Och Lovisa somnade i sin.
Visserligen fick jag gå in dit några gånger och lägga ner Gubben, och ge Gumman nappen... :-)
Men till slut så!

KRAM

Kommentarer
Postat av: therese

HEJ! har varit och bytt kläderna, men bara det att jag är så jävla seg och har bara varit i töre då jag har klämmt om nätterna! men jag ska komma förbi någon dag, imorgon kanske, om det passar?! :) jag kan höra av mig imorgon! KRAM

2009-10-20 @ 00:37:49
URL: http://thereseomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0