Huvudvärk

Har haft en förbannad huvudvärk hela dagen!
Jag som hade planerat att göra så mycket...
Men, men.... jag har iallafall fått bort EN kartong från vardagsrummet. Plus att jag plockat bort allt som stod i hörnet vid soffan... så lite har jag hunnit med.
Jo! Jag har ju dammsugit också. Så så lat har jag ändå inte varit! :-)

Nu kollar jag och Älsklingen på Äntligen Hemma.
Alvin sover och LillGumman ligger och smågnäller i pappsen famn...

Ska väl ta och ge henne mat strax.
Imorn är det dags för väg och mät för Gumman.
Hoppas hon fortsatt att gå upp i vikt som hon ska!


LillGumman. Snart tror jag att vi bestämt namnet... Är lite osäker fortfarande...

Vår underbara Gosse!
Älskade barn!
Älskar er otroligt mycket!

Nu tillbaka till Äntligen Hemma!

KRAM

Kommentarer
Postat av: svärmor

Underbaraste underbara barn!!!! <3

2009-10-07 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0