Liten har blivit större

Allt gick bra på BVC.
Hon har fortsatt att växa som hon ska. 4400 väger hon nu!
Stoooor!


När vi kom hem så käkade vi lunch och sen gick vi och la oss.
Sov till kl 15.30! Vah?! Herre Gud, hela dagen hade gått!
Nå, vi steg upp och busade lite.
Älsklingen gjorde mat.

Kyckling med wokgrönskaker, champinjoner, bambuskott och torkade limeblad.
Mmmm!! Gott!

Efter middagen gick barnen och jag in i lekrummet och läste och sjöng.
Eller snarare jag sjöng och läste, Lovisa låg och lyssnade och Alvin lekte med sina moppar...

Helt plötsligt dök Gösta och Ann-Marie upp med presenter till barnen!


Tack tack tack, snälla ni!
Visserligen är Alvin lite (läs: rätt så mycket) rädd för den. Den låter ju illa... Hahaa!
Men han ska nog mjukna upp förhoppningsvis! :-)

Älsklingen har hållit på och fixa i skrotrummet. Nu är han och fiskar tror jag.
Jag kollar på TV.
Lovisa sover här på soffan.
Lilleman ligger i sängen och sover.



Busunge!

Sötfia!

Nä, nu blir det mer TV.

KRAM


Kommentarer
Postat av: svärmor

Sötnosar!! <3 <3

2009-10-23 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0