Tisdag

Jahaja, vad händer här då?
Inte så mycket faktiskt.
Lilleman har somnat för en timma sen.
LillGumman ligger nybadad här på soffan brevid mej.
Älsklingen fixar lite vid kaminen...
Själv kollar jag på Äntligen Hemma.
Men jag ska snart bege mej till sängen, där jag ska kolla Desperate.
Älsklingen ska till svärfar och kolla fotboll.

På eftermiddagen har vi varit till Kicki, Micke och Dennis och hälsat på.
Alvin gick här hemma och ropade.
- Åka Dennis!
Busungarna! :-)





Gumman har varit krasslig i magen igår igen. Vet inte vad det kan bero på...?
Plus att hon sov väldigt dåligt igår på dan.
Idag har det varit betydligt mycket bättre! Hon har typ sovit heeela dan. Det är nu på kvällen som hon varit vaken lite.
Hoppas hon sover bra i natt iallafall.... *håller tummarna*
Igårkväll måste hon ha drömt nåt väldigt roligt, eller så kanske det var som alla säger; det killas i magen på dom när dom ler i sömnen...



Lite sött va?

Imorn är det dags för väg och mät igen för Gumman.
Spännande!
Håll tummarna igen att vikten är som den ska!
Plus att jag ska till tandis och så ska vi och skriva på faderskaps-papper.

Ja, då var det dags för sängen då!
KRAM


Älskar dessa underbara människor


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag älskar dom också <3 =)

2009-10-21 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0