09.09.09

.... vet ni vad det datumet innebär?
Jo, för er som inte vet så innebär det att jag ska få barn idag...
... men... det finns ett litet problem...
....... det känns inte som om det kommer ske. Tror inte att Bebis vill komma ut. Inte idag iallafall.
Säkert nästa vecka när Pekka jobbar natt...
*suck*
Jag är liiiite less nu ska ni veta....

Nå, nu ska jag äta lite och mysa med Lilleman.
Sen ska jag iväg med han till dagis, och jag ska försöka göra lite på gården, om det inte börjar regna.

Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår att du är less, jag gick ju 2 dagar över tiden me Amanda, men det kändes som 2 veckor snarare. Nåja, än är ju inte dagen över ;) Hoppas h*n kommer idag, blir ju så häftigt personnummer då hihi

2009-09-09 @ 08:06:38
Postat av: Sofie

Åh, hoppas h*n kikar ut före 00:59 så du slipper vara less ;)

2009-09-09 @ 08:10:23
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0