40+3

God morgon allesammans!
Härlig morgon!
Inte sådär trött som jag har varit dom andra mornarna. Nä, idag när Lilleman vaknade så kände jag mej rätt utvilad.
Nog för att jag har haft en valross i sängen som låtit som tre indianstammar!
Med det menar jag alltså, att Älsklingen har snarkat som bara den!!! Oj oj!
Här har vi bara mysigt hela morgonen...
Tagit det lungt.
Och det kommer vi nog att göra resten av dagen också...
Älsklingen är inte riktigt kry, så nu blir det vila, vila, vila för hans del.
Idag har jag alltså gått över tre dagar...

Igår trodde jag att det kunde vara på gång (som så många andra gånger), men inte det... *suck*

Lilleman sitter här mellan mej och Älsklingen och ska se bilar på Youtube.
Han  Ä L S K S A R  bilar!!
Kan nog sitta hur länge som helst och titta.


Nä ni, nu ska jag ta och umgås med min underbara familj!
Hoppas ni får en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var värst vilken envis liten bebbe du har i magen..hoppas du inte skriver nåt mer idag utan får ligga på BB ;)

2009-09-12 @ 09:18:23
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Farmor Päivi

Underbaraste Unge!! =)

2009-09-12 @ 09:57:50
Postat av: Tessah

Åååå lycka till då det väl sätter igång!!! :)

2009-09-12 @ 13:41:19
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0