40+6

Alltså, visst är jag tråkig?!
Här sitter jag hemma utan Bebis, när jag egentligen borde ligga på BB eller sitta hemma med Bebis...
Ja, men jag kan inget göra...
Igår var jag till barnmorskan.
Huvudet ligger väl inställt, men är fortfarande ruckbart... *suck*
Så från och med nästa torsdag ska jag gå på överburenhetskontroll. Varannan dag...!
Det är bara att gilla läget.

Min mage igår... 16 kg upp...
Vad tror ni?
När vill Bebis komma ut?

Nog nu om min mage!
Igår var vi till Lule på K-Rauta och köpte oss en skorsten.
Det var som dags... hihi.
Passade på att gå in på Lindex och H&M också.
Men H&M hade då ingenting till Lilleman.
På Lindex hittade vi en mössa, långjalingar, utebyxor och en tröja till Gossen.
Får se om jag orkar börja fota och visa er senare.

Sover ju hos pappa nu när Älskilngen jobbar natt, så därför har det väl varit lite si och så med uppdateringen.

Det var meningen att jag nu när jag hade lämnat Alvin på dagis, skulle sätta mej och sortera in foton i album, men det blev inte så.
Istället sitter jag här vid datorn.
Och kl 11 ska jag träffa Kicki, då blir det paltKällan! Mmm!!! Evigheter sen man åt det ju! :-)

Nu, ska jag först kika på mina Favvobloggar.
Och sen ska jag på Blocket och kika på bilar...

Ha en trevlig onsdag! (Visst är det onsdag idag...?)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Catja

Jag tror bäbisen kommer mellan fredag och lördag! :)

2009-09-16 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0